padłeś?
   powstań!

POMOC

« powrót

Ogólne

Najczęściej zadawane pytania
  • Jakie muszę spełnić warunki, żeby wziąć udział w Promocji?
    Warunkiem wzięcia udziału w promocji jest spełnienie poniższych wymagań przez uczestnika w okresie od 06.05.2019 roku do dnia 07.07.2019 roku:
    • ukończone 13 lat;
    • posiadanie konta na stronie www.powearde.pl
    • udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych i zaakceptowanie regulaminu;
    • dokonanie jednorazowego zakupu co najmniej 1 produktu promocyjnego Powerade;
    • zachowanie etykiety produktu promocyjnego z kodem promocyjnym;
    • wymienienie kodu na punkty, a następnie na los;
  • Dlaczego nie mogę się zarejestrować, mam komunikat: Nie możemy w tej chwili przyjąć Twojego zgłoszenia.
    Prosimy o usunięcie cookies i oczyszczenie cache w przeglądarce internetowej lub skorzystanie z innej przeglądarki. Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że zgodnie z Regulaminem zarejestrować się na stronie i brać udział w Akcji Promocyjnej mogą osoby fizyczne, zamieszkałe na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, które w dniu rozpoczęcia Akcji Promocyjnej ukończyły 13 lat.
  • Po czym poznam, że napój jest objęty promocją?
    Opakowania produktów objętych promocją posiadają informację o akcji promocyjnej. Dodatkowo każde opakowanie promocyjne zawiera kod literowo-cyfrowy, znajdujący się na wewnętrznej stronie etykiety. Promocja obejmuje wszystkie produkty Powerade w opakowaniu 0,5L z etykietą promocyjną.
  • Ile razy mogę wykorzystać jeden kod promocyjny?
    Kod promocyjny może zostać wykorzystany tylko jeden raz. Po jego dodaniu jest zamieniany na jeden punkt, który może być wykorzystany na udział w loterii. Co trzeci wpisany koda daje dwa punkty.
  • Gdzie znajdę Regulamin Loterii?
    Regulamin loterii dostępny jest do wglądu na stronach internetowych loterii pod adresem: www.powerade.pl, www.promocje.fortis.pl oraz w siedzibie organizatora w Warszawie.
  • Pod jaki adres mogę kierować reklamację?
    Reklamacje należy kierować na piśmie drogą pocztową na adres Organizatora: „Agencja Reklamowa Fortis” Sp. Jawna, z siedzibą w Warszawie 01-645 przy ul. Jana Gawińskiego 7, z dopiskiem: reklamacja loterii – "Powerade" lub na adres e-mail: reklamacje@fortis.pl z dopiskiem reklamacja loterii – "Powerade"
  • Co powinno być zawarte w reklamacji?
    Reklamacja musi zawierać: imię i nazwisko Uczestnika, dokładny adres zamieszkania wraz z kodem pocztowym reklamującego) datę i miejsce zdarzenia którego dotyczy reklamacja, rodzaj gry oraz przyczynę reklamacji, treść żądania reklamującego oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację. Im więcej danych będzie zawartych w zgłoszeniu reklamacyjnym odnośnie konta i użytkownika, tym większa jest szansa na szybkie i sprawne wyjaśnienie zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?
    Osoba wnosząca reklamację jest powiadamiana o rozstrzygnięciu komisji za pomocą listu poleconego lub korespondencji email w przypadku reklamacji wniesionej w formie elektronicznej najpóźniej w terminie 10 dni od daty otrzymania reklamacji przez organizatora, jednak nie później niż do dnia 12 września 2019 r.
  • Nie mogę wpisać kodu?
    Prosimy o kontakt po adresem: kontakt@powerade.pl, postaramy się pomóc.
  • Dlaczego mam zablokowane konto?
    Konto jest automatycznie blokowane po kilku błędnych próbach wpisania kodu. Odblokowanie następuje zazwyczaj po upływie 60 min.
skontaktuj się z nami